Ahad, 7 Februari 2010

Aku Dan Colombo Dua

Sambungan dari entri sebelum ini.

(Syigim and Syed Ali enjoying their food!)

(pose ambik angin dulu!)

Selepas mamam makanan nasik dengan portion yang banyak itu kami pun headed ke one of the most famous temple in Colombo! It was awesome! Mesmerizing! Walupun berhimpit himpit dalam tut-tut tu kami rase hepi sangat ambik angin Colombo. Siap bye bye kat tut tut seblah.. Nyanyi2.. Jakun sangat!

(Saje nak test drive.. My gosh! susah ok!)

(Pintu masuk.. Kami ke temple tiada niat lain hanya sekadar melihat architecture orang orang Colombo.. Not more than that.)

Tibanya kami kat temple tu, aku tgk ada patung Buddha besar gile. Cool! Jalan punya jalan aku enconter ada gajah yang berumur more than 40yrs old! Aku saje je gedik nak tgk dekat dekat then orang tu cakap leh bergambar. Aku apa lagi. This is my first time aku pegang gajah. Terkejut plak aku gajah rupanya ada bulu ok! Bulu tebal dan kasar. Macam whiskers kucing.



(Gajah oh gajah! Ur so stinks! hehe)




( What a day!)




(i discovered this.. Owh.. Colombo.. I miss u.. hahaha)

THE END











Tiada ulasan:

Catat Ulasan