Khamis, 11 Februari 2010

Aku Dan Carut Carut




Meh sini aku nak cerita skit.. Adalah satu company tu kan. Staff staff dia disanjung ye oleh masyarakat. Dikatakan cukup gah menawan awan biru. Itu aku tak nafikan. Akan tetapi, adalah satu habit "Supervisory" yang gila menggunakan mandat yang diberikan untuk menyusahkan staff staff yang lain. Katanya "Work as a team".. "Have a pleaseant flight" katanya.. Tetapi! Dia sendiri yang bagi aura dan meracau orang lain.



Yang bestnya, berlaku pada set crew aku. Bila dah sampai tempat orang yang tidak pernah diterokai sebelum ini. Buat kelas tuition ye kat Hotel. Tak leh kuar bilik lansung. Macam abusive kan. Katanya itu company time. Bullshit! Then kene wat presentation kat depan set crew yang lain. Aku tahu lah nak ajar tapi cara dia bagi kami ia memalukan di depan set crew lain.



Dia tak tahu kami berdoa sangat supaya kehidupan dia tunggang langgang. Ni lagi kelakar. Nama dia cukup famous di belakang pintu toilet. Tak rase malu ke bila nama ko di carut carut baiknye. Orang macam tu ke nak buat kawan. Bila sebut je nama dia, semua carut. Bukan kah itu semua doa?


I think orang macam nie dia tak ada life kot. Mungkin dia tak happy ngan kehidupan dia that y dia menyusahkan hidup orang lain sebagai hiburan baginya. So STUPID!

Think bout it?!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan