Ahad, 3 Januari 2010

Aku Dan Pening!


Pening kepala aku bila pikir perihal family aku nie. Masih buat propa cakap aku lah yang jahat itu ini. Stress aku. Nasib baiklah aku ada orang terdekat yang sudi terima aku dalam keluarga mereka. Walaupun aku harus bertebal muka tapi aku just let it be.. nak buat cane.. Same je konsepnye kalo aku ada family kat sini. Bukanye diowk layan aku sangat. Aku tak setanding kakak aku yang bijaksana, ada master etc.



Ada aku kisah. Sekrang ni aku nak fokus pada diri aku. Sooner or later aku wajib minta maaf kat diowk. Do i have a choice? I dunt think so! arghh

Malam ni aku ke Male/Colombo. Thank god set crew aku ada Ungku Khairulnorizah, Syigim and Syed Ali. Diowk sume batchmate aku. So kurang la skit takot aku tu.. Hopefully semua berjalan dengan lancar.. Doakan doakan doakan..

Kepadamu, wait for me ek. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan